18 oktober 2008

De dames gaan een dagje uit / The lady's are going out for a day

Jaki en Katrina vroegen gisteravond of ik vandaag zin had om mee te gaan naar de Camden Craft Markets (gewoon een gezellige markt met prullaria en knutselspullen en nog veel meer). Daar had ik wel zin in, alleen wilden ze om 9.00 uur al vertrekken. En ik moet eerst nog sporten van 6.45 uur tot 7.45 uur (jaja, voor iedereen die het nog niet wist, ik sport twee keer per week een uur ’s morgens vroeg). Maar goed, ik ben toch net op tijd klaar en we gaan er een gezellige dag van maken. De markt is heel erg leuk en we lunchen nog ergens in Camden en rijden daarna weer richting huis. Maar omdat het nog best vroeg is, besluiten we ook nog even snel naar de Parklea Markets (overdekte markt) te gaan want daar was ik ook nog niet geweest. Het was een hele gezellige dag en ik zal nog wel vaker meegaan naar een markt.

Jaki and Katrina asked me yesterday evening if I wanted to go to the Camden Craft Markets with them today. I loved to go but the only thing was that they wanted to leave at 9 am. And I first had to go to my exercise class from 6.45 am to 7.45 am (yes, for everyone that did not know it, I exercise twice a week for an hour early in the morning). But everything went well and I am ready just in time to go with them and we are going to have a fun day out. The market is very nice and we also have lunch somewhere in Camden before we drive back home. But because it is still early, we decide to go to the Parklea Markets (undercover markets) as well because I had not been there before. We had a great day and I will probably go to more markets with them in the future.

Geen opmerkingen: