11 mei 2008

Moederdag / Mother's Day


Het is vandaag Moederdag en ik moet iets langer in bed blijven omdat Fleur nog een paar dingen voor mij wil maken vanmorgen. Natuurlijk helemaal niet erg om verplicht lang in je bed te blijven liggen, wel lekker eigenlijk. Na een tijdje komen Fleur en Daan dan toch naar de slaapkamer met hun mooie kadootjes. Fleur heeft op school een houten lijstje met een foto gemaakt voor op de koelkast en ze heeft op school bij het Moederdag kraampje (daar konden de kinderen voor een paar dollar gedoneerde kadootjes kopen voor hun moeder) een doosje met twee mooie kaarsjes gekocht, echt heel erg mooi en lief. Ze wist zeker dat ik dit erg mooi zou vinden en daar had ze helemaal gelijk in. Van Daan kreeg ik een knutselwerkje dat hij bij playgroup had gemaakt (samen met mij) en een doosje met koekjes dat we ook daar hadden gekregen. Een tijdje later kreeg ik ook van Fleur nog een aantal mooie verftekeningen waar ze vanmorgen heel druk mee bezig is geweest. Mama is fijn verwend. Moederdag is toch wel fijn hoor.

Today it is Mother’s Day and I have to stay in bed a little while longer because Fleur wants to make some nice things for me this morning. It is not a bad thing to have to stay in bed a little bit longer, it actually is really great. After a while Fleur and Daan do come into the bedroom with their nice gifts. Fleur made a beautiful frame with her picture in it for on the fridge and at school, at the Mother’s Day stall (for just a few dollars the children could buy donated gifts for their mother), she bought a nice pack with two beautiful candles, really pretty and sweet. She knew I was going to like this and that was true. Daan gave me a nice craft piece that he made at playgroup (together with me) and a box with cookies that we also received there. And a little bit later I also got some really nice paintings from Fleur that she made this morning. Mum is really happy today. Mother’s Day is a good day.

Geen opmerkingen: